niniemama

اولین روزی که وبلاگ ایجاد شد

1392/4/20 14:29
نویسنده : mamani
73 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماهی کوچولوی مامان

اول از همه تاریخ رو اعلام کنم: 20 تیر 92 ساعت 13:20

 ماهی کوچولوی من طبق تاریخ خودم امروز میره تو 16 هفته ولی طبق تاریخ سونو 15 هفته و 4روزشه.

دیشب رو من نخوابیدم یعنی کم خوابیدم چون پدرت میخواست روزه بگیره برا همین بلند شد  که سحری بخوره فکر میکنم ساعت تقریبا 2:30 بود که بیدار شد. منم بیدار شدم و تا 4:30 نخوابیدم. صبح هم ساعت 8:30 گوشی موبایلم زنگ خورد. خاله اعظم بود. البته جواب ندادم یه نیم ساعتی خوابیدم بعد خودم بهش زنگیدم.

مامانی میدونی منتظر چیم؟

دوست دارم زودتر هفته دیگه بشه تا حرکتتو حس کنم مامانی، میگن بعضی وقتا تا هفته 24 حرکت جنین حس نمیشه. مامانی تو اینطور نباشی تا دلت میخواد تو شیکم مامانی شیطنت کن.

خوب ماهی کوچولو مراقب خودت باش.

منتظر تکون خوردنت هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniemama می باشد