niniemama

بدون عنوان

1392/4/25 11:21
نویسنده : mamani
63 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماهی کوچولو

چطوری مامانی؟

امیدوارم تو دل مامانت در حال شیطنت باشی. مامانی دلم گرفته. خیلی بده آدم غریب باشه. کاش منم پیش مامانم بودم. تمام طول روز رو من تنهام. پدرت سرکاره. امروز هم احتمالا تا 7 نمیاد.

خدا رو شکر ک تو تو دلمی و میتونم باهات حرف بزنم. نمیدونی چقدر به این خاطر این موضوع خوشحالم. دوست دارم زودتر این روزا بگدره و زمستون برسه و بپری بیای تو بغل مامانی.

با اینکه ساعت 11 است اما من همنوز خوابم میاد. آخه شبا همش باید پاشم برم جیش کنم.

احتمالا تا آخر این هفته میرم سونو ببینم شما جولابات صولتیه یا آبی؟ قربون اون پاهای کوچولوت بشم من.

جدیدا هم نبضم تو دلم میزنه حالا نمیدونم این حرکت ماهی کوچولو که حس میکنم یا نه واقعا نبضمه؟

مامانی من برم صبحونه بخورم! دوباره برمیگردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به niniemama می باشد